Media4U בניית אתרים 03.9415432
בניית אתריים
   גיליונות NPT
NetProTek
לעשות משלוחה? הוספנו מאפיינים חדשים
להגדלת המכירות
 
אחרי מחקר של התנהגות הגולשים באתרי חנויות מקוונות, הגענו למסקנה שהמשלוח מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך הרכישה, ויש רכישות רבות שמתפספסות בגלל המשלוח. לשם כך, פיתחנו את האפשרות לנהל חבילות באופן דומה למוצרים. מעכשיו מנהלי חנות יכולים לבחור מחירים שונים של משלוחים (או שבכלל איסוף) ולהתאים אותם למוצרים שונים. ככה אפשר לחסוך כסף ללקוחות ולהגדיל את המכירות לאתר.
 
 
 
 
בשבילי קניות באינטרנט הן:
* ברכישת מוצרים בסופר ועד למכוניות, אני כבר לא יוצא מהבית
* כשיש מחיר טוב אני קונה באינטרנט
* רק משווה מחירים, את האשראי אני שולף בחנות בלבד
* להסתובב בין חנויות בקניון זה הסם שלי – לא מחליף 
 
פייפאל צפויה להזניק את המסחר המקוון בישראל.
הכניסה של שירות התשלומים פייפאל לישראל תחזיר את האמון למסחר ברשת, ותהווה הזדמנות מדהימה לפתיחת הסחר המקוון עבור מוצרים ושירותים קטנים.
שלום {%first_name%} {%last_name%},

שנייה אחרי שרוקנו את בקבוקי השמפנייה כדי לציין את המעבר לעשור החדש, חשוב להתבונן אל העשור הקודם ולראות מה למדנו - כדי להתכונן טוב יותר לעשור הבא. מאז הקמנו את חברת נטפרוטק בתקופת הבועה העליזה, עברנו שתי תקופות של מיתון עולמי, ראינו מסביבנו הרבה חברות עולות כמו מטאורים ונעלמות מן הנוף באותה מהירות. ראינו טכנולוגיות שלרגע נראו כמו הדבר הבא ודעכו לאיטן, וליווינו מקרוב את רשת האינטרנט כשהיא הופכת מקבוצה מקרית של אתרי תוכן לרשת המקשרת בין אנשים בכל העולם, יוצרת קבוצות, ומשפיעה על חיי היום יום.

הדבר הראשון שלמדנו הוא לשמור על יציבות. לא להשתולל בתקופות של צמיחה ועל ידי כך לא לקפוא בתקופות של מיתון. החשוב הוא להמשיך לספק ללקוחות שירות ברמה גבוהה לכל אורך הדרך, ולצעוד כתף אל כתף עם ההתפתחות הטכנולוגית.

דבר נוסף שלמדנו הוא שהאינטרנט צומח דווקא בתקופות של מיתון. בכל פעם שניכרה האטה בשוק, מנהלי שיווק ומנהלי עסקים, חיפשו איך להימנע מהשקעה באפיקי פרסום יקרים באמצעות הדרך הקצרה ביותר ללקוחות. בכל פעם שזה קרה, התפתח שירות נוסף באינטרנט והפך לאמצעי שיווקי עיקרי. בהתחלה היו אלה אתרי האינטרנט של החברות שהפכו כלי חובה לכל חברה, לאחר מכן הפרסום בגוגל והניוזלטרים, וכיום אלה פייסבוק וטוויטר הצעירה. גם למדנו כי הראשונים שמאמצים את הטכנולוגיות החדשות הם אלה המקבלים את הערך הגבוהה ביותר משימוש בהם, לפני שכל היתר מבינים את ה"טריק".

באמצעות הניוזלטר הזה והבאים אחריו, אנו רוצים לשתף אתכם בידע שאנו צוברים מעבודה יומיומית בעולם האינטרנט, כדי שתוכלו להיות בין המאמצים המוקדמים.

אני רוצה להודות ללקוחותינו הוותיקים שהיו איתנו בעשור החולף, ולאחל לכל לקוחותינו וקוראינו עשור של צעידה בטוחה מול כל טובה והפתעה שתבוא.

שנת 2010 מוצלחת,

ניר מילמן

אסטרטגיה לחנות מקוונת: אמינות ומיקוד

חברות הקוסמטיקה היוקרתיות בעולם מוכרות את אותם מוצרים בדיוק תחת מותגים זולים יותר. זוהי אסטרטגיה וותיקה לפילוח מותגים והיא מתלבשת על האינטרנט כמו כפפה. מה האסטרטגיה שלך ל- 2010 ?
יותר ויותר אנשים פתוחים כיום לרכישות באינטרנט. פתיחת שירות התשלומים המקוון פייפאל לישראל, תהפוך בקרוב את הרכישה באינטרנט לקלה יותר ובטוחה ביותר עבור הקהל הרחב. השירות מגביר את הבטחון בהעברת כספים באינטרנט, ומבטיח כי התשלום מועבר רק בקבלת המוצר. חוסר בטחון בתשלום הוא אחד החסמים לרכישה באינטרנט בישראל. כיום, לפני שעולם הקניות המקוון בישראל הולך לפרוץ קדימה, זה הזמן לבסס חנות מקוונת ואסטרטגיה למכירות מקוונת.
אתר במוקד: מוכרים בעולם התחתון
הייתם קונים תחתוני גברים מעוצבים, עשויים מסיבי עץ, במחיר של למעלה מ- 120 שקלים ? רובנו לא. אבל היזם דוד אייר מצא את הנישה שלו והוא מבצע את המכירות באמצעות חנות מקוונת
לפני מספר חודשים, במהלך טיול פגשתי זוג מטיילים אוסטרלים. במהלך שיחה, בדרך אגב, הם סיפרו על "חוק המקלחת ב- 3 דקות" שנהוג באוסטרליה. זה הזמן שהם נוהגים להקציב לעצמם למקלחת, והם היו בטוחים שבישראל יש נוהג דומה. התביישתי להגיד להם שבקושי יש כאן חוק נגד שטיפת מכוניות בצינור (גם היטל המים עוד לא היה), ושיניתי נושא במהירות...