Media4U בניית אתרים 03.9415432
בניית אתריים
   גיליונות NPT
NetProTek
גיליון 3 | 22/02/2010

NetProTek קיבלה את תו אמון הציבור

 

 


הקופונים תופסים תאוצה בחנות הוירטואלית

לא כל מה שעובד באמריקה יעבוד גם אצלנו, אבל לפעמים מה שצריך זה התאמה של הרעיון לטעם של הלקוח הישראלי.

לדוגמא: קופונים.

דוח שפורסם על ידי אתר הקופונים האמריקאי עם השם הלא מפתיע Coupons.com, מדווח כי חל גידול של יותר מ- 179 אחוז בשימוש בקופונים מקוונים במהלך 2009, בעוד הגידול בשימוש בקופונים מודפסים גדל רק ב- 16 אחוז.

vline
hline
שלום {%first_name%} {%last_name%},

nir millman

האינטרנט הופך למקום צפוף וסוער. גוגל מתחילה להראות סימנים של פחד מפייסבוק וטוויטר, מיקרוסופט מתחילה להשיב מלחמה עם מנוע החיפוש "בינג" שלה, פייסבוק משנה את פניה בכל חודשיים, ורק טוויטר ממשיכה לא לעשות יותר מידי ולהצליח. אחת מהידיעות המעניינות בכל המאבק הזה הייתה על כך שפייסבוק דורשת הכרה בבקשת פטנט שהגישה לגבי "ניוז פיד" - עדכונים של גולשים ברשתות חברתיות. אם היא תצליח בבקשה הזאת, גוגל וטוויטר יהיו בבעיה גדולה, וכך כל מי שירצה להקים רשת חברתית משמעותית.
 
כמאמר דן מנו מהישרדות 1: "זה טוב לנו". ככל שהשוק הופך לצפוף יותר, הכלים משתכללים מהר יותר, יותר אנשים משתמשים בהם, ובסופו קהל הלקוחות הפוטנציאלי גדל עבור כל מי שמחזיק אתר באינטרנט. ומי שמחזיק באתרים טובים, מוצלחים וממוקדים מרוויח עוד יותר.
בנטפרוטק אנחנו עובדים בלי הפסקה על התאמה של פתרונות השיווק למציאות הדינמית הזאת, כדי לספק לכם את היתרון על אתרים אחרים.
 
ניר מילמן
עקבו אחרינו בטוויטר
 
 
vline
Perfect Pat zzz
vline

טוויטר - מה מצייץ ?

לא היה שירות או אתר באינטרנט שמשך יותר כותרות מאשר טוויטר. ההצלחה של שירות פשוט כל כך שמשך מיליוני אנשים לתאר את מה שהם עושים או חושבים ב- 140 תווים – הצליחה להרים גבה גם בקרב שועלי אינטרנט ותיקים. בעקבות הצלחת השירות, בשנה האחרונה שמענו שאלות כגון – האם זהו הסוף של הכתיבה ? האם כל השיחות בינינו יהיו מהיום במשפטים מתומצתים ?

 

בארץ, לפי כל הסימנים, השירות לא נכנס לשימוש בקרב הקהל הרחב. ואם השירות עבר את השיא, אולי כדאי לחכות עם השקעה בערוץ שיווק בערוץ זה. באופן כללי כדאי לבחון את השירות, ולבדוק האם הוא מתאים לצרכים הארגון שלך...   המשך קריאה >>

vline get your ecommarce vline

האור של טייכמן

 

את האור של גיל טייכמן אתם מכירים היטב, הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות בישראל וניתן לראות אותו בכל מקום בארץ - באירועים לאומיים, בטלוויזיה, בפסטיבלים, בהופעות, על בניינים ומוסדות ציבור, באירועים עסקיים ובאירועים פרטיים.

 

אצל גיל טייכמן יודעים את החשיבות של כיוון ספוט למקום ההתרחשות העיקרי, והם מיישמים את זה גם באינטרנט. בכל חודש אריק אקוניס, גרפיקאי החברה, שולח לכ- 4,000 אנשי קשר של החברה דיוור אלקטרוני המציג את האירועים האחרונים בהם יצרה החברה את האור הנכון.

 

מדובר בשימוש מצוין בניוזלטר לצורך חיזוק הקשר עם הלקוחות. ניוזלטר צבעוני, ישיר, ברור, שמזכיר לכולם מי החברה שמובילה את התאורה בכל האירועים החשובים שהיו החודש בישראל.

 

"אנחנו מאוד מרוצים מפעילות הדיוור. בכל פעם שאנו מוציאים ניוזלטר אנו רואים עליה משמעותית בכניסות לאתר. מדובר באפיק פרסום מוצלח מאוד שיוצר תגובות ופעילות" סיפר לנו אריק.
 
לצפיה בניוזלטר של טייכמן: http://www.gil-teichman.com/hebrew/Article.aspx?Item=852&Section=0