Media4U בניית אתרים 03.9415432
בניית אתריים
   גיליונות NPT
NetProTek
גיליון 4 | 13/04/2010
5 דקות עם: ענת אלגזי
מנהלת פיתוח

חשוב לנו להכיר את הלקוחות שלנו קצת מעבר לטיפול השוטף באתרים ובאפליקציות. לשם כך אנחנו עושים את הצעד הראשון, ומציגים את עצמנו קצת מעבר לאתר שלנו... והפעם שלפנו את ענת אלגזי מנהלת הפיתוח שלנו, לשיחה קצרה.

ענת היא האחת שמכירה באופן אישי כל שורת קוד שאחראית לפתרונות שלנו. יש כאלה שחושדים שהיא קוראת קוד של אתרי אינטרנט לפני השינה. היא מכחישה באופן גורף.

מה את כן קוראת ?

אוהבת מאוד ספרי מתח, ובמיוחד ספרים של הארלן קובן – קראתי כמעט את כולם.

רק מעטים בחברה זוכרים איך הגעת להיות מנהלת הפיתוח

הגעתי לפני 10 שנים כמתכנתת וגרפיקאית, כשכל החברה הייתה רק שני אנשים. התפתחתי יחד עם החברה. למדתי שפות תכנות ופיתוח אפליקציות בעצמי, תוך כדי עבודה, ועם הגידול בחברה הפכתי למנהלת הפיתוח.

מה ההישג שאת הכי גאה בו במהלך העבודה ?

האמת היא שמדובר במשהו אישי יותר – אני רואה הישג ביכולת לטפח קריירה במקביל לגידול של שלושה ילדים – היום בגילאי עשר, שבע והקטנה בת ארבע. זה הופך את הימים למאתגרים וארוכים יותר, אבל זה כיף.

ובתחום המקצועי ?

אין משהו ספציפי שאני יכולה להצביע עליו. אני מאוד נהנית לקבל פידבקים מלקוחות מרוצים שקיבלו פתרון איכותי, יצירתי, המלווה בסבלנות וחיוך לכל אורך הדרך.

בלי שאף אחד ישמע, חשבת פעם על מסלול עבודה אחר ?

אם ממש ללכת רחוק, הייתי רוצה הולכת להיות בלשית במשטרה. לנסות לרדת לפרטים הקטנים בזירת הפשע, לפתור תעלומות ולתפוס פושעים.

תחביבים יש ?

חובבת סנוקר. כבר שנים יש את המועדון הקבוע שלי בכפר סבא, "ספוט", שאני משתדלת להגיע אליו לפחות פעם בחודש.

  
hline
 

nir millman

האינטרנט הופך למקום צפוף וסוער. גוגל מתחילה להראות סימנים של פחד מפייסבוק וטוויטר, מיקרוסופט מתחילה להשיב מלחמה עם מנוע החיפוש "בינג" שלה, פייסבוק משנה את פניה בכל חודשיים, ורק טוויטר ממשיכה לא לעשות יותר מידי ולהצליח.
 
 אחת מהידיעות המעניינות בכל המאבק הזה הייתה על כך שפייסבוק דורשת הכרה בפטנט שהגישה בנוגע ל "ניוז פיד" - עדכונים של גולשים ברשתות חברתיות. אם היא תצליח בבקשה הזאת, גוגל וטוויטר יהיו בבעיה גדולה.
 
כמאמר דן מנו מהישרדות 1: "זה טוב לנו". ככל שהשוק הופך לצפוף יותר, הכלים משתכללים מהר יותר, יותר אנשים משתמשים בהם, וקהל הלקוחות הפוטנציאלי באינטרנט  גדל במהירות. מי שמחזיק באתרים טובים, מוצלחים וממוקדים מרוויח עוד יותר. בנטפרוטק אנחנו עובדים בלי הפסקה על התאמה של פתרונות השיווק למציאות הדינמית הזאת, כדי לספק לכם את היתרון על אתרים אחרים. 
ניר מילמן
עקבו אחרינו בטוויטר
 
 
vline

טוויטר - מה מצייץ ?

לא היה שירות או אתר באינטרנט שמשך יותר כותרות מאשר טוויטר. ההצלחה של שירות פשוט כל כך שמשך מיליוני אנשים לתאר את מה שהם עושים או חושבים ב- 140 תווים – הצליחה להרים גבה גם בקרב שועלי אינטרנט ותיקים. בעקבות הצלחת השירות, בשנה האחרונה שמענו שאלות כגון – האם זהו הסוף של הכתיבה ? האם כל השיחות בינינו יהיו מהיום במשפטים מתומצתים ?

 

בארץ, לפי כל הסימנים, השירות לא נכנס לשימוש בקרב הקהל הרחב.למרות זאת, כדאי  לבחון את השירות, ולבדוק האם הוא מתאים לצרכים הארגון שלך...   המשך קריאה >>

vline get your ecommarce vline

האור של טייכמן

 
את האור של גיל טייכמן אתם מכירים היטב, הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות בישראל וניתן לראות אותו בכל מקום בארץ - באירועים לאומיים, בטלוויזיה, בפסטיבלים, בהופעות, על בניינים ומוסדות ציבור, באירועים עסקיים ובאירועים פרטיים.
אצל גיל טייכמן יודעים את החשיבות של כיוון ספוט למקום ההתרחשות העיקרי, והם מיישמים את זה גם באינטרנט. בכל חודש אריק אקוניס, גרפיקאי החברה, שולח לכ- 4,000 אנשי קשר של החברה דיוור אלקטרוני המציג את האירועים האחרונים בהם יצרה החברה את האור הנכון.
  
מדובר בשימוש מצוין בניוזלטר לצורך חיזוק הקשר עם הלקוחות. ניוזלטר צבעוני, ישיר, ברור, שמזכיר לכולם מי החברה שמובילה את התאורה בכל האירועים החשובים שהיו החודש בישראל.
"אנחנו מאוד מרוצים מפעילות הדיוור. בכל פעם שאנו מוציאים ניוזלטר אנו רואים עליה משמעותית בכניסות לאתר. מדובר באפיק פרסום מוצלח מאוד שיוצר תגובות ופעילות" סיפר לנו אריק.
 
לצפיה בניוזלטר של טייכמן: http://www.gil-teichman.com/hebrew/Article.aspx?Item=852&Section=0