Media4U בניית אתרים 03.9415432
בניית אתריים
   אודות Media4u |  חזון החברה |  קטעי עיתונות |  למען הקהילה |  מאמרים |  גיליון NPT
Media4U מקדמת מכירות באינטרנט באמצעות מאפיינים חדשים בחנות הוירטואלית
10/01/10 | דן מייזליש
 
חברת Media4U הכריזה על מאפיינים חדשים במערכת החנות המקוונת שלה, במטרה לספק שירות טוב יותר ללקוחות הקצה ולהגדיל את המכירות. מערכת NET.Shop מאפשרת לעסקים להקים חנות וירטואלית במקביל לאפיקי המכירה בעולם הממשי או כערוץ מכירה בלעדי למוצרים. כעת התווספו למערכת מאפיין המשדרג את הטיפול בהזמנות להגברת גמישות התמחור, ומאפיין לשדרוג מערכת ההמלצות לחברים להגדלת התפוצה של האתר.

מאחר ועלות המשלוח מהווה גורם חשוב בעת קבלת ההחלטה על הרכישה, התווספה למערכת NET.Shop האפשרות להתאים את המשלוח לפי המוצר. כך עבור מוצרים קטנים יותר יכול מנהל האתר להציג ללקוח מחיר נמוך יותר, ולהגדיל את הערך עבור הלקוח. מעבר לכך, ניתן גם להתאים את תמחור המשלוח לפי עלות מוצרים, וכך לתת הטבה ללקוחות המשלמים יותר. אפשרות חדשה נוספת מאפשרת למנהל האתר ליצור סוגי משלוחים שונים מהן יכול הלקוח לבחור. באמצעות אפשרות זאת ניתן להגדיל את ההכנסות באמצעות שילוב של משלוח "אקספרס" או לאפשר ללקוח לבחור באפשרות חסכונית יותר.
 
הדרך ליצירת אסטרטגיה לחנות מקוונת: אמינות ומיקוד
7/1/10 | ניר מילמן
 
יותר ויותר אנשים פתוחים כיום לרכישות באינטרנט. פתיחת שירות התשלומים המקוון פייפאל לישראל, תהפוך בקרוב את הרכישה באינטרנט לקלה יותר ובטוחה ביותר עבור הקהל הרחב. השירות מגביר את הבטחון בהעברת כספים באינטרנט, ומבטיח כי התשלום מועבר רק בקבלת המוצר. חוסר בטחון בתשלום הוא אחד החסמים לרכישה באינטרנט בישראל. כיום, לפני שעולם הקניות המקוון בישראל הולך לפרוץ קדים, זה הזמן לבסס חנות מקוונת ואסטרטגיה למכירות מקוונת.

ועכשיו לשאלה העיקרית, איך יוצרים חנות שתהיה מותג מקוון ושתתעלה על אפשרויות רכישה אחרות ?

התשובה הבסיסית היא יצירת אמינות באתר. אם האתר שלך נראה מסודר, המידע על החנות ומי שעומד מאחוריה זמין ללקוח בלחיצת כפתור, הלוגו ברור והתמונות יפות, ויש באתר המלצות של לקוחות קודמים – אין סיבה שלא ירכשו. אפילו אם מדובר במכירה מסובכת במיוחד המורכבת מפרטים רבים כמו רכישה של רכב, דירה, או שמלה מאוד מהודרת, גם אז ניתן להגיע למצב של קבלת פרטי הלקוח. חברות הבניה הגדולות בישראל משתמשות באתרים שלהן כערוץ מכירה לכל דבר.

 

אתר יפה זה לא מספיק

אנו מגיעים לשאלת האסטרטגיה המכירתית שלנו, ולענות על השאלה למה אנשים רוכשים מוצרים באתר מסוים ? כמו במסחר מחוץ לאינטרנט, גם כאן אנשים לא קונים רק בגלל המחיר. להיפך, בגלל ההצפה של מחירים זולים באינטרנט, דווקא האתרים שמוכרים זול ביותר מאבדים קונים בגלל התחושה של חוסר אמינות המתלווה אליהם. באתרי השוואת מחירים, כמו זאפ, דווקא האתרים שמופיעים במקום השני או השלישי מקבלים יותר הפניות מאשר המקום הראשון, בדיוק מהסיבה הזאת.

לכן, יש צורך ליצור בידול אחר.

אחת מהאסטרטגיות הטובות ביותר לבידול באינטרנט היא פילוח ומיקוד. לבחור קו ייחודי שאין לאחרים ולפנות בדיוק ללקוחות שמחפשים את המוצר או השירות הספציפי. לדוגמא, אתר מכירות ההלבשה התחתונה של דוד אייר (ראה כתבה בניוזלטר) ממוקד בדיוק לקהל יעד מסוים עם סוג מוצרים מאוד מסוים. היתרון הראשון בכך הוא קידום איכותי יותר במנועי החיפוש. אם האתר מוכר מגוון גדול של מוצרים מנועי החיפוש לא יזהו מילת מפתח ספציפית תחתיה האתר יקודם. לעומת זאת אם האתר עוסק במוצר מסויים – המחפשים יגיעו אליך ולא לאחר.

לדוגמא. בהתחלה היו אתרים לתחום התיירות שמכרו חבילות נופש. יזם חכם זיהה שאנשים מחפשים צימרים כאפיק ייחודי בעולם הנופש והקים אתר שריכז מידע רק על צימרים. לאחר שהאתר הפך למרכזי, יזם אחר זיהה שקיימת נישה של אנשים המחפשים "צימרים מפנקים" או "צימרים איכותיים" וכך אתרים שהתמקדו רק בצימרים כאלה, משכו אליהם קהל מאוד מסוים. וכך צצו יותר ויותר אתרים מתמחים תחת הנושא הרחב הזה של רכישות.

קיים יתרון נוסף והוא המיתוג שלך החנות כחנות מתמחה. כמו שאנשים מעדיפים לרכוש יין בחנות מיוחדת ליין מכיוון שסביר שהיינות שהם מוכרים יהיו איכותיים יותר, כך הגולשים מעדיפים לרכוש מוצרים בחנות מתמחה. ההתמחות תורמת לאמינות ומגדילה את הפרמיה על המחיר שניתן לגבות מהלקוח. אחד מהלקוחות של נטפרוטק לקח את האסטרטגיה הזאת צעד אחד קדימה, והקים שלושה אתרים המוכרים מוצרים זהים, אך ברמת מחיר שונה ותחת חבילות שונות. הוא לא המציא את האסטרטגיה הזאת. חברות הקוסמטיקה היוקרתיות בעולם מוכרות את אותם מוצרים בדיוק תחת מותגים זולים יותר, כדי להתאים ליותר פלחים באוכלוסיה.

2010 הולכת להיות שנת מפתח בה המכירות המקוונות בישראל יתקרבו למה שקורה ברשת בארה"ב, ואנו צריכים להיות שם כשהתהליך מתרחש – עם חנות ממוקדת ואמינה, ומעל לכל, אסור לשכוח את השירות האנושי.

לכתבה המלאה לחץ כאן

למנוע את הפריצה הבאה
 
12/10/2008 | נעה פלג
 
בעת בניית אתר אינטנרט, לאילו הגנות אנחנו צריכים לדאוג כדי למנוע פרצות אבטחה?
ניר מילמן מנכ"ל media4u.co.il: "בתקופה האחרונה נתקלנו בכמות גדולה של אתרים שנפרצו, ביניהם קבוצה של למעלה מ-90 אתרי אינטרנט קטנים ובינוניים. לפי הפרסומים, אף אחד מהמקרים הנ"ל לא הסתיים בנזקים כבדים, אך למרות זאת הפוטנציאל לנזק משמעותי מרחף מעל אתרים שאינם מוגנים, ובראשם גניבה של מאגר נתונים.
"ישנן מספר נקודות לאבטחה של אתרים בסיסיים, כאלה שאינם כוללים יישומים מתוחכמים או מסחר אלקטרוני. ראשית, בכל אתר צריך להיות מותקן FIREWALL, המגן באופן כללי מפני כניסה של גורמים לא רצויים. כמו-כן, צריכה להיות הגנת DDOS גם על האתר וגם על שרת הדואר נגד התקפה היוצרת עומס ומביאה לנפילת האתר. בכל שרת המאחסן אתרים יש לוודא כי קיים
אנטי וירוס פעיל. אתרי Web 2.0 ואתרים כבדים יותר זקוקים להגנה ברמה אפליקטיבית שהיא יקרה בהרבה.
פתרון לניהול פניות לקוחות
 
05/10/2008
 
קבוצת נטפרוטק משיקה את שירות 1800help לניהול פניות לקוח. מהם יתרונות השירות? למי הוא מיועד? איך ניתן להצטרף?
 
ההכרזה

לקוחות רבים מעדיפים ליצור קשר דרך האינטרנט במקום להמתין דקות ארוכות למענה הטלפוני שאינו פועל בכל שעות היום. כדי לנהל את הפניות המקוונות בצורה הטובה ביותר השיקה חברת נטפרוטק פתרון מקוון לניהול פניות לקוחות למוקדי תמיכה ושירות. באמצעות אתר האינטרנט www.1800help.co.il או דרך אתר החברה עצמה, פניית הלקוח מועברת למערכת ניהול הפניות, ובמקביל מבצעת שליחת הודעה על טיפול ללקוח, ובמוקד השירות או התמיכה נכנסים פרטי הפניה. הפתרון מיועד לארגונים ואתרי אינטרנט המפעילים תמיכה, וכן לעסקים המחזיקים פעילות מקוונת.

קבוצת נטפרוטק על הגל
 
11/08/2008
 
למרות החום הרב, הרוח הספורטיבית של האולימפיאדה הצליחה להוציא את עובדי קבוצת נטפרוטק מהמזגנים במשרד לחוף הים, כדי לתפוס קצת גלים
 
קבוצת נטפרוטק משנה מיקוד לחו"ל
 
04/07/2008
 
קבוצת NetProtek, מפתחת שירותים עסקיים לעולם האינטרנט, מבצעת שינוי מבני ומפצלת את פעילותה לשתי חטיבות. חטיבה אחת תרכז את פעילות הפיתוח של החברה במסגרתה מפותחים פתרונות חדשניים ופתרונות ייחודיים על-פי דרישה ותפעל תחת השם Netprotek Develpoment Labs. חטיבה שניה Netprotek Automated Solutions תנהל את הפעילות השוטפת של השירותים, ובמסגרתה יסופקו הפתרונות המקוונים בתפעול עצמי. פיצול החטיבות נועד להכין את החברה בצורה הטובה ביותר להרחבת פעילותה בחו"ל, תוך מיקוד בשירותים האוטומטיים, ולאפשר מבנה נכון יותר לגיוס הון.
 
מדיה בשבילך - Media 4U
 
 26.6.2005
 
קטגוריה- תוכנות ותיכנות
תאור האתר - חברת Media 4U עוסקת במתן פתרונות בתחומי האינטרנט והתקשורת.
יתרונותיו הבולטים - החברה מציעה סל שירותים שלם עבור לקוחותיה כולל מערכות פורומים,דיוור אלקטרוני, לימוד מקוון, סינון דואר, מערכות מסחר ועוד.
מגבלותיו- כמו בכל מקרה בו נסקר אתר של חברה מסחרית, גם כאן מומלץ לבדוק גם את אתרי המתחרים.
הסיבות לבחירה - אתר מקצועי המציע סל שירותים טוב למעוניינים באתרים ושירותי אינטרנט מתקדמים.
שים לב- החברה מציעה באתר נפרד, מערכת למידה מקוונת.
 
מתוך אתר pcon
ציון לשבח על מתן שרות
 
9/11/2003
 
ציון לשבח ל- Media 4U על רמת שירות גבוהה מאתר דוח שרות.
 
 
אתר com2000 - נבחר PCאון
 
6/11/2003
 
למנהלי אתר com2000 שלום,

הרשה לי לברך אותך... ולבשר לך שבחרנו להעניק לאתרך את התואר - נבחר PCאון. תואר שמוענק לאתרים ישראליים שתורמים ערך מוסף ייחודי ומשמעותי למנהלי המידע ומשתמשי המחשב המתקדמים בארגונים והעסקים הגדולים בישראל. ועל כך כל הכבוד! כגורם מקצועי, מוביל ומכוון, את מרבית המנהיגים הטכנולוגיים של מדינת ישראל מאז 1991; כאתר המחשבים הייעודי, הפופולארי ביותר בישראל (לפי מדד אלקסה, ראה http://www.alexa.com ), ולאור העובדה שגם מרבית אנשי המדיה המובילים (עיתונות, טלוויזיה, רדיו וכמובן באינטרנט), שמכסים את תחום המחשבים והאינטרנט בארץ קוראים את PCאון והמלצותיו אנו מציעים לך, לשים את הלוגו נבחר PCאון במקום בולט ולהנות מהעובדה שקהל היעד שלנו, כמו גם אנשי מדיה חשובים שיגיעו לאתרך, יוכלו לקרוא את הדגשים בסקירה שלנו, להתעמק יותר ולהמליץ עליכם גם לגולשים נוספים.
 
מתוך אתר pcon
חברת Media 4U הקימה אתר אינטרנט למטה מאבק הנכים בישראל
 
29/12/2002
 
האתר מאפשר לחברי העמותה לעדכן בעצמם את חדשות העמותה ללא צורך בידע מקצועי
חברת Media 4U, העוסקת בהתאמת פתרונות עסקיים מבוססי WEB, הקימה עבור עמותת מאבק הנכים בישראל אתר אינטרנט, המאפשר לחברי העמותה לעדכן בעצמם את חדשות העמותה ללא צורך בידע מקצועי. הפורום האינטראקטיבי באתר הוא מרכז לרב שיח בין הגולשים לבין עצמם ובין הגולשים לעמותה. בנוסף מאפשר האתר לאנשים עם מוגבלויות להתעדכן מהבית בכל הקשור לפעילות העמותה, וכן לקחת חלק ואף להשפיע על נושאים החשובים דרך הפורום, וטופס יצירת הקשר שבאתר.

 
מתוך אתר גלובס
קורסים לפי הצורך
 
29/12/2002
 
ההכרזה -
חברת Media 4U השיקה מערכת יחודית, המאפשרת הקמת מערך הדרכות וקורסים באינטרנט ומרכזי ניהול ידע ותמיכת מומחים בחברות מסחריות. מערכת PeLE הינה שילוב של כלי יצירת תוכן במבנה דמוי Office, המאפשר יצירת תכני הקורס באינטרנט ועדכונם בקלות ובמהירות לפי חתכים שונים, ניהול הרשמת משתמשים, פתיחת קורסים, עדכונם ומחיקתם ועוד. כל זאת, דרך ממשק גרפי ידידותי למשתמש.

היתרונות היחודיים -
בהתאם לאופיו של הקורס וצרכיו יכול מפתח הקורס לפתח את תכני הלימוד באינטרנט תוך זמן קצר ללא כל הכשרה קודמת או ניסיון קודם. על מנת להשתמש במערכת נדרשות מיומנויות אינטרנט בסיסיות ביותר, בלי להתקין תוכנות מיוחדות או ידע בבניית מאגרי קבצים.

דגשים נוספים -
מערכת ה- Personal Learning Edge מאפשרת דיאלוג בין סטודנטים ומומחים מכל העולם, תוך כדי עבודת צוות ולמידה שיתופית ללא תלות בתוכנות מורכבות וכבדות. ומעמידה לרשות המשתמשים כלים ומנגנונים ידידותיים להעברת הערות ותדריכים מן המורה/מרצה אל המשתלמים. סביבת פיתוח הקורסים מבוססת על בסיס נתונים דינאמי, ולכן היא קלה לשימוש ובעלת תגובות מהירות.
 
מתוך אתר pcon
אוניברסיטת בר אילן מפעילה מערכת אינטרנט ללימוד מרחוק באמצעות Media 4U
 
23/01/2003
 
 
מתוך עיתון Soft-News
אתר Mood4Food -נבחר PCאון
  
01/02/2003
 
 
מתוך אתר pcon